مجله اس ام اس

مجله اس ام اس
وبلاگی پر از اس ام اس های مختلف لطفا در نظر سنجی و امتیاز به هر مطلب شرکت فرمایید.با تشکر
قالب وبلاگ
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مجله اس ام اس و آدرس jok-sms91.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 


درویشم و درویش تر از خود ندیدم ، همرنگ دلم عاشق و درویش ندیدم

عمریست که من عابر این راه غریبم ، جز سایه ی خود همسفری بیش ندیدم . . .

 

 

 

آن عشق را در تو ، تو را در دل ، دل را در موقع طپیدن به تو دوست دارم . . .

 

زیر سایبون چشمات تو شبستون نگاهت / یه جایی گوشه اشکات مچ عشقتو میگیرم

بین پاییز و زمستون انتظار و نم بارون / میون نامهربونی تا بخوای برات میمیرم . . .

 

مشکلات به سبکی هوا ، عشق به عمق اقیانوس

دوستی به محکمی الماس ، موفقیت به درخشانی طلا

این ها آرزوهای من برای توست . . .

 

میان دو دست تمنای من روییدی ، در من تراویدی

آهنگ تاریک اندامت را شنیدم ، نه صدایم نه روشنی

طنین تنهایی تو هستم ، طنین تاریکی تو . . .

 

فدایت ای گل زیبای هستی / نمیدانم کجا بی من نشستی / قشنگی هی فردایم تو هستی / یگانه گنج دنیایم تو هستی

 

سهم من از تو دوریه تو لحظه های بی کسیم / قشنگی قسمت ماست که ما بهم نمیرسیم

 

اینجا برای از تو نوشتن هوا کم است / دنیا برای از تو نوشتن مرا کم است / گاهی تو را کنار خود احساس میکنم / اما چقدر دل خوشی خواب ها کم است

 

پیامی میزنم اینک برایت / به جبران پیام های زیادت / از آن بابت پیامی میفرستم / بدانی بنده هم هستم به یادت

 

عاشق شدم و محرم این کار ندارم / فریاد که غم دارم و غمخوار ندارم / بسیار شدم عاشق از این بیش / آن صبر که هر بار بود این بار ندارم

 

هیچ صبحانه ای طعم لبخند نخواهد داد، از فردا، حالا که ساز میروم میروم میزنی، خورشید بی عسل نگاهت هر صبح از طلوعش پشیمان خواهد شد

 

برای چشم عاشق تو نامه پست میکنم / همیشه آن تبسمی که میل توست درست میکنم / غم شکستن من و تو هم تمام میشود / فکر را را نکن، خودم درست میکنم

 

در آن درگه عشق چه مجتاج نشستم / تو هر شام مهتاب به یادت شکستم

 

میزند باران نفرت بر پشت شیشه / حکم قلبم را نوشتن تنهایی تا به همیشه

 

تنها صدای قلب تو حرمت خون منه / کاشکی بدونی خواستنت به قیمت خون منه

 

دیدن دوباره ی تو واسه من آغازه / اوج شادی پرنده، لحظه ی پروازه

 

آمدی از اشتباه اینجا به راه دیگری / باز شادم کن شبی با اشتباه دیگری


 

 

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 9 بهمن 1391برچسب:, ] [ 21:12 ] [ مهدی ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درموردوب

سلام خدمت تمامی کسانی که این وبلاگ را برای خواندن اس ام اس انتخاب کرده اند از انتخاب شما متشکرم و امیدوارم که این وبلاگ بتواند خواسته شما را برآورده کند .
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 38
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 38
بازدید ماه : 40
بازدید کل : 40347
تعداد مطالب : 48
تعداد نظرات : 14
تعداد آنلاین : 1



  • دانلود فیلم
  • دانلود نرم افزار
  • قالب وبلاگ